درباره ما

ایده اولیه وب سایت پلاسکو در بهمن ماه سال 97 شکل گرفت. از ابتدای مطرح شدن این طرح هدف گذاری اصلی تیم بر اساس چهار اصل بنا نهاده شد:
    1- ایجاد مرجع تخصصی پوشاک و گردآوری تمام بخشهای تاثیرگزار در این صنعت
    2- کمک به رونق تولید و تقویت رقابت سالم و سازنده
    3- کاهش هزینه های مالی و زمانی فرآیند بازاریابی محصولات وتوانمندی ها
    4- شکوفایی استعدادها و توانمندی های موجود با نگاه صادرات

اصل اول: مرجع تخصصی پوشاک

بازدیدهای در پلاسکو بازدیدهای هرز و رهگذری نیست. تفاوت است میان 100 بازدید مرتبط و تخصصی با هزاران بازدید غیر مرتبط و ..... در پلاسکو هر بازدیدی از توانمندی ومحصول شما، بازدیدی فنی و تخصصی است. بازدید فردی از جنس حوزه پوشاک است. در فضای مجازی ایجاد بازدیدهای تخصصی از نمایشگاه شما امری بسیار دشوار است. در وب سایت پلاسکو تولیدکنندگان، فعالان خدمات تولید، متخصصان تامین و تعمیر ادوات و تجهیزات مرتبط، فروشگاه داران و بوتیک داران، وتمام افرادی که دارای تخصصی در ارتباط با حوزه پوشاک هستند در یک جا متمرکز هستند. تولید کننده در پلاسکو محصولات خود را در معرض نمایش فروشگاه داران و بوتیک داران قرار میدهد. در عین حال آخرین نمونه کار فعالان خدمات تولید از قبیل چاپ و گلدوزی و.... را مشاهده میکند. همچنین از جدیدترین اجناس تامین کنندگان مواد اولیه و....... مطلع میشود. در قسمت آگهی های همکاران میتواند آگهی استخدام برای تکمیل کادر خود قرار دهد و یا توانمندی افراد جویای کار را بررسی نماید.

اصل دوم: رونق تولید و رقابت سازنده

پلاسکو محل ظهور و بروز توانمندی و آخرین دستاوردهای فعالان حوزه پوشاک است. برای تمام بخش ها از تولید و خدمات تولید و تامین کنندگان مواد اولیه و.... ، پلاسکو نمایشگاه دائمی محصولات و توانمندی هاست. هرآنچه توانمندی شما بهتر نمایش شود، بازار خدمات شما رونق بیشتری دارد. بازار بیشتر نیازمندی به توسعه را ایجاب میکند و این توسعه ایجاد اشتغال و پویایی صنعت پوشاک را نتیجه خواهد داد. در این حرکت تخریبی وجود ندارد و رقابتی از جنس سالم ترین رقابت ممکن که لازمه پیشرفت است را نتیجه میدهد.

اصل سوم: کاهش هزینه های بازاریابی

یکی از مرحل کلیدی برای موفقیت هر واحد تولیدی و خدماتی، بازاریابی می باشد. با گسترش دنیای دیجیتال روشهای بازرایابی و تبلیغات دستخوش تغییرات زیادی شده است. در دنیای امروز بازاریابی و تبلیغ روشهای گذشته را پشت سر گذاشته و با صرف هزینه های به مراتب پایین تر دستاوردهای بزرگتری را در دسترس قرار داده است. در گذشته یک واحد تولیدی برای معرفی محصولات خود اقدام به تبلیغ در مجلات تخصصی و چاپ کاتالوگ و .... مینمود. این روش چند مشکل را دربرداشت ولیکن راه بهتری وجود نداشت. در روشهای گذشته با صرف هزینه های قابل توجه تعداد محدودی از محصولات همان دوره در مجلات و یا در قالب بروشور و کاتالوگ تهیه میگردید و در مرحله بعد نحوه توزیع صحیح و دقیق این تبلیغات بسیار تاثیر گزار و در عین حال بسیار دشوار بود. با گسترش دنیای دیجیتال و فضای مجازی صنعت تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات اساسی گردید. شما با استفاده از امکان بازاریابی در وب سایت تخصصی پلاسکو با صرف هزینه یکبار تبلیغ به روشهای گذشته میتوانید به مدت یکسال در فضای مجازی صاحب یک نمایشگاه میشوید. در این روش شما با به روز شدن تولیدات و خدمات خود صفحه خود را به روز میکنید و هزینه اضافی برای بازاریابی خدمات و محصولات جدید خود پرداخت نمیکنید. همچنین سرعت تبلیغ و بازاریابی در پلاسکو قابل مقایسه با روشهای گذشته و منسوخ سنتی نیست. شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز در هر روز هفته نمایشگاه خدمات و محصولات خود را به روز نمایید و در همان لحظه از سراسر ایران مشاهده شوید. دیگر دغدغه چاپ و توزیع کاتالوگ یا بروشور و... به عبارت کلی معرفی محصول جدید خود را ندارید. شما در وب سایت پلاسکو صاحب یک آدرس اینترنتی منحصر به فرد میشود در حالیکه از هزینه های بالای این کار معاف هستید و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های بالای تهیه سرور و دامین و طراحی و پشتیبانی سایت و مهندسی سئو و.... ندارید.

اصل چهارم ؛ شکوفایی استعدادها

وب سایت پلاسکو با ایجاد فضای رقابتی سالم و اتصال بخشهای مختلف فعال در صنعت پوشاک، باعث نوآوری و شکوفایی خلاقیت بیش از پیش میشود . پلاسکو با هم افزایی میان نخبگان این صنعت باعث دستیابی به تولیدات با کیفیت تر با هزینه های جانبی کمتر میشود و این امر شکوفایی صنعت پوشاک را در پی خواهد داشت. منطقه جغرافیایی خاص ایران و نیاز کشورهای همسایه به پوشاک با کیفیت ایرانی بازاری بزرگ را پیش روی تولید کنندگان ایرانی قرار داده است. فضای مجازی فضایی بدون مرز است و با این روش بازاریابی مرزهای جغرافیای مانعی برای معرفی محصولات شما نخواهند بود. بازار منطقه میتواند برای تولید کنندگان ایرانی سکوی پرتابی باشد. با شکوفایی روز افزون صنعت پوشاک، و با روش های نوین بازاریابی فضای مجازی، دستیابی به بازارهای بزرگ و پرسود صادرات بسیار قابل دسترس تر از گذشته هستند. ما ر وب سایت پلاسکو به استعدادهای جوانان این مرز و بوم ایمان داریم و بر این باوریم که میتوان با شکوفایی این استعدادها و با هم افزایی و در کنار هم قرار دادن توانمندی متخصصان ایرانی، بازار پوشاک ایران و کشورهای همسایه را از تولیدات خارجی بی نیاز کرده و باعث شکوفایی اقتصاد صنعت پوشاک ایران گردیم. این مهم تنها با یک کار جمعی و یک همت و اراده قوی میسر است که ما در میان جوانان ایرانی این اراده را سراغ داریم.
Designed by SABA Net Mehr
logo-samandehi